Post by Min Sawada on May 16, 2011 19:45:38 GMT 1
icon url here
[/img] icon url here[/img] icon url here[/img] icon url here[/img]Sawada Min[/center]
Navn: Min Sawada[/u]
Alias: Ingen endnu.
Fødselsdag: 16. September
Alder: 13 år
Køn: Pige
Village: Fire (the hidden leaf village)
Land: Konoha
Rank: Genin
Position: Hold 7
Chakra Nature: Jord
Special Abilities:None
Udseende:
Ved første øjekast virker Min bestemt ikke som den fødte ninja. Hun er en halvspinkel lav pige, der godt kan virke lidt skrøbelig pga. hendes størrelse, men det praktiske er, at hendes krop samtidig er utrolig smidig og let. Man skal heller ikke skue "hunden på hårene" i hendes tilfælde - hun er nemlig rimelig dygtig når det gælder Taijutsuer. Hun har halvlangt sort hår, hendes hudfarve er temmelig lys og hendes øjne er lysebrune(som passer til hendes element, jord). Hun bærer sit ninja-pandebånd om hovedet, da hun finder det mest behageligt.
Personlighed:Hun er en utrolig jordnær person – afslappet og stabil. Hun er en meget oprigtig og ærlig person, selv når det til tider ville være høfligere at lyve. Udenpå kan hun godt virke lidt skødesløs/glemsom og uforsigtig, men hvad folk ikke ved er, at det oftest er en facade hun har for at skjule for folk, hvor talentfuld en tænker hun er. Hendes største styrke er nemlig ikke utrolige ninjutsuer, men nærmere hendes skarpe observationsevner. Til tider kan hun være lidt af en lille rapkæftet flab – men overfor ældre mennesker/ højt-rangede ninjaer er hun altid respektfuld. Hun er en utrolig loyal ven og kan, når hun selv ønsker det, være meget selskabelig.
Historie:Min er vokset op med en splittet nationalitet. Hendes far og mor boede et sted i Mist-landet, men oprindeligt var hendes mor fra Konoha. Moren var ninja, imens faren var normal borger. Dog nåede Min aldrig at lære sin mor at kende – hun døde nemlig under den første mission efter fødslen. Derfor var hun opdraget af sin enlige far. Faren var født ind i en meget fin og velhavende familie i Mist, og hun er derfor opvokset med en hår hånd – maner og etikette har hun lært fra hun var helt lille. Problemet var bare at hun altid – helt fra fødslen – har været en meget fri sjæl. Hun hadede det fine liv og ønskede blot at blive som sin mor. På sit værelse øvede hun sig i skjul på mindre jutsuer, som hun fandt i skriftruller på deres bibliotek. Især jordjutsuer og genjutsuer fangede hendes interesse. Dette var faderen dog meget imod, og han ville ikke lade hende blive uddannet som ninja i Mist. Derfor pakkede hun en dag (blot 10 år gammel) sit grej og rejste. Hun havde sendt et brev til sin moster, der stadig boede i Konoha og mosteren havde indvilliget i, at hun kunne bo hos hende. Mosteren havde aldrig rigtig brudt sig om Min's far og havde derfor intet imod at gå imod hans ord.
Da faderen fandt ud af, at hun var rejst blev han dybt forarget og skuffet over hende. Hun modtog meget kort efter hendes ankomst til Konoha et brev fra ham – I det stod, at han ønskede at opgive forældremyndigheden til hende… Aldrig havde hun grædt så meget – men hendes moster hjalp hende og skrev hende op til Ninja Akademiet. Hun var før på et andet genin-hold, men pga. talentforskelle er hun lige blevet rykket over på Hold 7.
Inventory:
Exploding Note
Kunai
Shuriken
Medicin-sæt
Diverse forsyninger
Summoning Contract:None
Jutsus:(Se jutsu guiden, gerne fulde beskrivelser af hver jutsu.)
S
A[/u]
B[/u]
C[/u]
Doton • Doro Gaeshi is a defensive Ninjutsu technique utilizing the Earth Element. After striking the ground with their hands, a large wall of earth will rise into place as defense. The defense is not perfect though, a hard or drilling impact can puncture the wall.
Oukashou is a Taijutsu technique. The user is able to utilize powerful strikes. The user will first build up a high amount of chakra to her fist and then release it in an instant. (Teknikken er brugt af Sakura, da hun er oppe mod Kakashi efter shippuden)
D[/u]:
Magen Narakumi no Jutsu is a Genjutsu technique that causes its target to see a horrifying vision. The ninja will use the serpent hand seal to cause a circle of leaves to spin and envelop the target and then fall away. Once cast the world will appear normal to the target until they see the illusion.
E[/u]
Kai is a Ninjutsu technique which allows the ninja to avoid the effects of a Genjutsu illusion. After forming the needed handseals, the Genjutsu technique will not affect the ninja. The ninja can also use the technique on another individual who was unable to avoid the attack. After forming the needed hand seals, the ninja touches the one affected to end the affect of the spell.
Bunshin no Jutsu is a Ninjutsu technique which every ninja learns at the Ninja Academy. The Bunshin technique creates a copy of the ninja without substance. The copy resembles the ninja in every way. This clone can function as a distraction or as means to confuse one's opponent. As soon the Bunshin gets attacked or comes into contact with an opponent, it will disperse.
Nawanuke no Jutsu: A basic jutsu taught at the Konoha Ninja Academy, this jutsu allows a ninja to free themselves if they have been tied up. How this is done is unknown.
Kawarimi no Jutsu is a basic Ninjutsu technique. When in danger the ninja will quickly substitute themself with another nearby object. This can be a block of wood or even another person. This allows the ninja to quickly flee and hide while the original object takes the brunt of their opponents attack.
[/center][/blockquote]
Face Claim:
Photobucket – ved ikke hvem det skal forstille
[/blockquote]
[/size]